woensdag 17 oktober 2012

Minister van Voedsel


Soms zie je een advertentie voor een baan waarbij je gelijk wel een aantal ideeën hebt hoe je het zou aanpakken als je voor de functie zou worden aangenomen. Als ik minister zou zijn van voedsel en echt beleid zou mogen voeren dan zou ik het wel weten… Mijn passie ligt natuurlijk bij voeding, gezonde leefstijl en sport. Laat er nu in De Volkskrant een advertentie staan waarin een minister voor voedsel wordt gevraagd. Dat is dus de gelegenheid die ik niet voorbij wil laten gaan, want ik heb genoeg te bieden...


Lees hier verder...Deze blog zal met ingang van 1 januari 2013 alleen op de hierboven genoemde website verschijnen. Alle oude afleveringen van deze blog zijn daar ook terug te vinden in het blogarchief van de website http://www.sportvoedingsadvies.eu

Geen opmerkingen:

Een reactie posten